Tendences dizainā

Pastāsti par mums saviem draugiem

Kad 2017. gads beigsies (kur notika gads?), Mēs sākam cerēt uz tendencēm, kas diktēs 2018. gadu. Mēs jau runājām par UX un UI dizainu un personalizētajiem T-krekliem, tāpēc tagad ir laiks pāriet uz grafisko dizainu .

Vai tūkstošgadu rozā vēl 2018. gadā valdīs augstāko? Apskatīsim un redzēsim?

Saglabājiet to ģeometriski

Tagad ģeometriskā dizaina izstrāde notiek spēcīgi, un mūsu prognozes ir tādas, ka tas turpināsies 2018. gadā, bet ar nelielām izmaiņām. Tā vietā, lai redzētu tik daudz kāršu un daudzstūru, mēs sāksim redzēt vienmērīgākus, vairāk “viļņainus” dizainus, ja vien vēlaties.
Kā veidot dizainu. Turpmākais ir lielisks grafikas dizaina ģeometrijas piemērs. Tas ir plakāts, ko iesniedza Courtney Windham Winter In-House Design Awards balva, un kategorija bija Izglītība.

Krāsojiet to ar baltām krāsām

Mūsu prognozes ir tādas, ka mēs redzēsim vairāk spēcīgu krāsu, piemēram, Ķiršu tomātu un Lime Punch (mēs jau redzam, kā to paredzējuši interjera dizains un mode), un mazāk Millennial Pink, par kuru mēs visi varam vienoties par to, ka tā ir bijusi.
Via sievietes rakstiet par komiksu. Blade Runner 2049 plakātā mēs redzam ne tikai ļoti spilgtu sarkanu, bet to arī pretstata intensīvi zilā krāsā, veidojot ļoti spēcīgu vizuālo.

Dubultā ekspozīcija joprojām ir spēcīga

Dubultā ekspozīcija, kas ir populāra albumu vākos un filmu plakātos, ir ļoti labi izskatīgs gala rezultāts, un tas pārsteidzoši nav tik grūti izvilinām.
Via Colossal. Pateicoties dubultā ekspozīcijai, mākslinieks Andreas Lie varēja attēlot vilku un dzīvotni, uz kuru viņš dzīvo vienā un tajā pašā attēlā.

Tipogrāfija tieši priekšpusē

Pateicoties informācijas saturam tiešsaistē, dizaineri ir spiesti atrast jaunus veidus, kā pievērst cilvēku uzmanību, un vienkāršākais ir vienkārši padarīt tipogrāfiju dizainparauga galveno varoni. 2018. gadā fonti būs tikai lielāki, spilgtāki un drosmīgāki. Daži no vispopulārākajiem veidiem tiks rakstīti ar roku, ģeometriski un 3D. Nemaz nerunājot, ka ir tendence padarīt tās atsaucīgas, un Google fonti kļūs tikai populāri.
Via Andija Smita ilustrators. Šī fotogrāfiju manipulācija ar ilustratoru Andiju Smitimu ir lielisks piemērs tam, kā tipogrāfija tiek pievērsta uzmanību.

Nekautrējieties ar apgriešanu

Grūti izvilkt, bet gala rezultāts var būt ļoti pievilcīgs, ja tas tiek izdarīts pareizi. Apgriešana ir maiga, jo tikai tik daudz var noņemt, pirms ziņa kļūst nelasāma. Tomēr tas ir unikāls ziņojuma piegādes veids.
Šis attēls ir lielisks piemērs tam, kā augkopība izdarīta pareizi. Kaut arī ir daži no vārdu trūkstošajiem, mēs joprojām varam lasīt diezgan labi “oktobris”.

Animācija visur

Vienkārši sakot, attēls ar kustību vienmēr ir pievilcīgāks nekā statisks. Flash animācijas, kas izmantotas, lai pārvaldītu internetu, tas bija, kamēr viedtālruņi un planšetdatori (kas nebija saderīgi ar Flash) sāka kļūt populāri lietotāju vidū. Bet, pateicoties citu veidu programmatūras celšanai, animācijas atkal sāka pacelties.
Veidojot kādu apbrīnojamu animāciju modeļu dizainā, iepazīstieties ar radošo studiju aģentūras The-Artery mājaslapu.

Izmantojiet krāsu pārejām

Daudzi prognozēja, ka pēc tam, kad Instagram pārveidoja savu logotipu, tas sāks panākt, un viņi nav nepareizi. Tas ir vienkārši izdarāms un izskatās labi, tāpēc mēs prognozējam, ka tā drīzumā nenāks nekur citur.
Via Behance. Dizaineris Thomas Porostocky izveidoja šo infografiju, izmantojot krāsu pāreju, lai ilustrētu informācijas virzību.

Zīmēt ar roku

Atbildot uz auksto ģeometrisko iebrukumu, mēs redzējām roku zīmējumu ilustrāciju skaita palielināšanos visā grafikas dizaina pasaulē, un ne tikai fotogrāfijas, kas tiek aizstātas ar ilustrācijām, fonti tiek arī roku zīmēti.
Izmantojot grāmatnīcu. 2017. gada romāna “Vēsture ir viss, kas tev ir pa kreisi ME”, dizainers apvienojis dzīvus ilustrācijas ar fontu, lai apmainītos ar ideju par kustīgu okeānu.

Atkārto minimālismu

Minimālisms nav nekas jauns, tas ir bijis dizaineru komforta zona kādu laiku, bet 2018.gadā tas nāk atpakaļ ar vērpjot. Mēs redzēsim vairāk “drosmīgu” minimālismu, kuru nebaidīsies no detaļām vai siltām krāsām.
Via Levine / Leavitt. Adele Eiropas ceļojuma laikā dizaina studija La Boca izveidoja ierobežotu izdevumu ekrānattēlu plakātus katrai pilsētai, kurā dziedātājs gatavojas izpildīt. Lai gan dizains ir minimālisma ietekmē art deco, viņi izmanto siltās krāsas, piemēram, rozā un sarkanā krāsā.

Izmantojiet “Cinemagraphs”, lai pastāstītu stāstus

Tie ir GIF, un atšķirība ir tā, ka jūs nezināt, no kurienes tie sākas vai kur viņi beidzas. Būtībā nav iespējams uzzināt, kas ir pirmais un pēdējais attēls, izveidojot bezgalīgu cilpu. Viņi parasti arī parasti ir tikai neliela kustība. Daži cilvēki dod priekšroku sinonīmiem par regulāriem gifiem, jo tie ir vairāk “eleganti” un ir vieglāk apskatīt.